تیم فوتبال خیبر یزد به مصاف تیم سنگ اهن بافق می‌رود

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: تیم فوتبال سنگ آهن بافق فردا در ورزشگاه شهدای سنگ آهن در یک بازی دوستانه میزبان تیم خیبر یزد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید رنجبر، سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: در اردو پنج روزه اصفهان به طور هم زمان روی کار‌های بدنی و تاکتیکی تمرکز کردیم و کادرفنی به خوبی بازیکنان را آماده کردند و من فکر می‌کنم که این اردو از هر نظر خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سنگ آهن ادامه داد: شرایط خوبی و امکانات لازم در اردو آماده سازی از هر نظر فراهم بود و ما تلاش کردیم از نظر آمادگی جسمانی بازیکنان را به شرایط مطلوب نزدیک کنیم.

او افزود: تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و در این اردو با دو تیم لیگ سومی بازی تدارکاتی ایده آلی انجام دادیم.

رنجبر تصریح کرد: به هر ترتیب برگزاری اردو در این مقطع بسیار سخت است و طبیعتا در اردو لازم است برنامه‌های تفریحی مناسبی برای تیم در نظر بگیریم تا بازیکنان در اردو خسته نشوند، اما شرایط خاص حاصل از بیماری کرونا وضعیت را بسیار دشوار کرد، اما واقعا از بازیکنان تیم راضی هستم که توانستند در این شرایط فشار تمرینات را تحمل کنند.

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق خاطرنشان کرد: تمرینات ما از امروز دوباره از سر گرفته شد و فردا چهارم دی ماه در ورزشگاه شهدای سنگ آهن در یک بازی دوستانه میزبان تیم خیبر یزد خواهیم بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار