ضرورت اجرای طرح اهدای کتاب در استان سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه در دستور کار مدیران فرهنگی استان قرار گیرد، گفت: اجرای طرح اهدای کتاب برای تحقق این هدف ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح اهدای کتاب در سراسر استان به‌عنوان یک ضرورت در حوزه فرهنگی احساس می‌شود، گفت: آحاد مردم و مسئولان باید در این راستا مشارکت داشته باشند.

او بابیان اینکه کتابخانه‌های عمومی بایستی کتاب‌های اهدایی را جمع‌آوری و از آن‌ها حفاظت کند، خاطرنشان کرد: برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باید از ظرفیت خیرین استفاده شود و تاکنون خیران سمنانی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی فعالیت داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به‌ضرورت تقویت فعالیت‌های شاد و متنوع فرهنگی در سطح کتابخانه‌های استان بیان کرد: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی موجب جذب مخاطبان به کتابخانه می‌شود.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه در دین اسلام نیز به کتاب‌خوانی اشاره‌شده است، یادآور شد: کتابداران باید در تقویت برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.