توزیع ۱۶۰ هزار تن نهاده‌های دامی در فارس

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از توزیع ۱۶۰ هزار تن نهاده‌های دامی شامل جو، ذرت و کنجاله سویا در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهام رحمانی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۰ هزار تن نهاده‌های دامی توسط اداره کل پشتیبانی امور دام بین تولیدکنندگان دام و طیور استان فارس توزیع شده است،گفت: این میزان توزیع در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد رشد داشته است.

او با بیان اینکه این نهاده‌ها شامل ۶۵ هزار و ۲۶۸ تن کنجاله سویا، ۵۳ هزار و ۹۷۶ تن جو و ۴۶ هزار و ۷۶۲ تن ذرت بوده است، عنوان کرد: توزیع نهاده‌ها با قیمت مصوب جهت تنظیم بازار همچنان ادامه دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام از برنامه‌ریزی و هماهنگی این شرکت و معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی برای توزیع مناسب نهاده‌های دامی بین بهره‌برداران خبر داد و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که توزیع نهاده‌های دامی عادلانه و در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید باشد و از عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها جلوگیری شود.

رحمانی با بیان اینکه با توجه به تثبیت قیمت مرغ و روند نزولی قیمت آن در بازار، فعلا مرغ منجمد در بازار توزیع نمی‌شود، اظهار کرد: در ۹ ماه گذشته ۸۰۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۴ هزار و ۹۳۳ تن مرغ منجمد در بازار فارس توزیع شد.

او افزود: با توجه به افزایش جوجه‌ریزی قطعا روند نزولی قیمت گوشت مرغ ادامه خواهد داشت و حتی احتمال دارد برای خرید مرغ مازاد به ما مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار