اهدای ۲۹ تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند در سروآباد

مدیر آموزش و پرورش سروآباد گفت: در راستای اجرای پویش لبخند رضایت، ۲۹ عدد تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند روستایی شهرستان سروآباد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دلسوز خالدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در این مراسم با اشاره به اجرای طرح پویش لبخند رضایت با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل و افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان گفت:در شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا، استفاده از فن آوری روز و شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌ی آموزش به دانش آموزان امری ضروری و انکار ناپذیر است که این مهم نیازمند عزم جدی است.

او به نقش خیّرین و مشارکت نهاد‌های حمایتی و انجمن‌های مردم نهاد با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: شهرستان سروآباد با توجّه به پراکندگی و جمعیت ۸۳ درصدی روستایی و وضعیت اقتصادی خانواده‌ها نیازمند به کمک خیّرین و افراد متمکن است.

خالدی در ادامه با تقدیر از فرمانداری، کمیته امداد امام (ره)، خیّرین، فرماندهی نیروی انتظامی و انجمن مردمی ریگای روناکی و همکاران فرهنگی گفت: تاکنون تعداد ۲۹ عدد تبلت و گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهداء شده است.

شهرستان سروآباد در ۷۵ کیلومتری شهرستان سنندج و غرب استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.