یحیی گل محمدی:

فراموشی شکست مقابل اولسان سخت است

سرمربی پرسپولیس گفت:هنوز حسرت بازی با اولسان را می‌خورم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت: هنوز حسرت بازی با اولسان را می‌خورم و فراموش کردن آن بازی برای من هم سخت است.

او افزود:از آن روز سعی شد تمرینات بانشاطی داشته باشیم؛ اما فراموشی فینال لیگ قهرمانان برای همه اعضای تیم سخت است.

گل محمدی ادامه داد: فکر می‌کنم می‌توانستیم قهرمان شویم، اما متاسفانه اتفاقات زیادی افتاد و تصمیم‌های زیادی علیه ما گرفته شد و این اتفاقات سبب شد تا تمرکز و شادابی را نداشته باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تمرینات تیمش پیش از بازی با نساجی مازندران گفت: نساجی تیم خوبی است و خیلی خوب لیگ را شروع کرد، اما متاسفانه این اواخر نتایج خوبی کسب نکرد.

او با بیان اینکه همیشه در بازی‌های وطنی خاطرات خوبی داشتم گفت: نسبت به مردم این شهر حس خوب و محترمانه‌ای دارم.

گل‌محمدی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه وطنی نیز گفت: فکر می‌کنم کیفیت زمین و ورزشگاه به اندازه‌ای نیست که دو تیم بتوانند از لحاظ فنی توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و مقداری بازی سخت می‌شود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس شروع خوبی در لیگ داشت، ابراز امیدواری کرد با صبر، تحمل، تمرین بیشتر، نگاه به آینده و جبران ضعف‌های خود بتوانیم قوی‌تر و محکم‌تر گام برداریم.

او بشار رسن را بازیکن مهم و ارزنده برای تیم دانست و گفت:هنوز این موضوع برای من غیرقابل هضم نیست و نمی‌توانم درک کنم چرا بازیکن خوب‌مان را راحت از دست دادیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه تیم باید بدون بشار لیگ را ادامه دهد، از برخی واکنش‌ها بعد از این اتفاق ابراز تاسف کرد و گفت:متاسفانه آدم‌های بزرگی که در باشگاه حضور دارند از این موضوع حمایت می‌کنند و این امر برای من سوال بزرگی است.

سرخپوشان پایتخت سفید می پوشند

نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس با حضور دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه در هتل سالاردره ساری برگزار و مشخص شد نساجی در دیدار فردا با لباس قرمز و پرسپولیس با لباس سفید به میدان خواهد رفت.

دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر جمعه ۵ دی ۹۹ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دیدار نساجی و پرسپولیس برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.