راز موفقیت لیونل مسی از زبان "یان اوبلاک"

دروازه بان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید راز موفقیت کاپیتان آرژانتینی تیم بارسلونا را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غالباً بازیکنان فوتبال از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان تمجید می‌کنند و حالا یان اوبلاک دروازه بان تیم اتلتیکو مادرید در مصاحبه‌ای توضیح داده است که چرا لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است.

اوبلاک معتقد است آن چه که لیونل مسی را بهترین بازیکن جهان کرده، توانایی او در دیدن همه اتفاقات در زمین بازی است.

مسی، برنده ۶ توپ طلا، روز سه‌شنبه یک بار دیگر تاریخ ساز شد و در پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا برابر رئال وایادولید با زدن گل شماره ۶۴۴ خود برای بارسلونا رکورد گلزنی "پله" برای یک باشگاه را شکست.

برای دست‌یابی به چنین موفقیتی در ۱۶ فصل (بدون احتساب این فصل) به طور میانگین در هر فصل ۴۰ گل مورد نیاز است و با در نظر گرفتن این نکته که مسی در فصل ۵ - ۲۰۰۴ فقط در ۹ دیدار برای بارسا به میدان رفت او باید به طور میانگین ۴۳ گل در ۱۵ فصل می‌زده است.

حالا دروازه بان اتلتیکو مادرید که در ۱۷ بازی برابر لیونل مسی ۱۰ گل دریافت کرده، فاش کرد که رویارویی با مسی ستاره آرژانتینی چگونه است.

اوبلاک درباره مسی به اسکای اسپورتس گفت: او به پا‌های من نگاه می‌کند، اگر من یک قدم بردارم، او آن را خواهد دید و به سمت دیگر شوت خواهد زد. به همین دلیل است که او بهترین است. به همین دلیل بازی کردن مقابل او دشوار است. مسی این را نشان نمی‌دهد، اما همیشه نگاه می‌کند. او همیشه در حال تماشای شما است. چشم‌های او به توپ است، اما شما را می‌بیند. "

اوبلاک ادامه داد:"او همه چیز را می‌بیند. فکر می‌کنم عجیب است. بعضی وقت‌ها شما فکر می‌کنید که شما همه چیز را کنترل می‌کنید و او را تحت کنترل دارید، اما در یک ثانیه او بازی را تغییر می‌دهد، گل می‌زند و بارسلونا پیروز می‌شود."

دروازه بان بارسا افزود:"گاهی اوقات شما او را نمی‌بینید. شاید فکر کنید خیلی موقعیت خطرناکی نیست و آن وقت است که او گل می‌زند. این اتفاق فصل گذشته برای ما افتاد. شما باید ۱۰۰درصد تمرکز داشته باشید. او هنوز هم بهترین بازیکن جهان است."

اوبلاک افزود: مسی گل‌های بسیار زیادی به من زده است، اما او بازیکن بزرگی است. بازیکنی فوق العاده، بهترین بازیکن! بار‌ها اتفاق افتاده است که او گل می‌زند و شما احساس می‌کنید که نمی‌توانید بفهمید او چگونه آن قدر راحت گل زده است. گاهی اوقات احساس می‌شود او فقط توپ را با پاس درون دروازه جای داده و حتی شوت هم نزده است. "


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۱۲:۱۵ ۰۵ دی ۱۳۹۹
خوبه که سلبریتیهای ما مثل مسی مشهور نبودند وگرنه اینقدر مغرور میشدند که ادعائ خدائی میکردند همچون فرعون
واقعا جنبه مبخواد شهرت که بیش از نود درصد سلبریتیهای ما ندارند واسه همین برای جمع کردن فالور در هر موردی اعم از سیاسیت احکام قضائی اپوزیسیون دوزاری ، خلاصه از حمایت از سگ گرفته تا پدر سگ و قاتل و ....... اظهار نطر میکنند و به هر سورتخی سرک میکشند