اتوئو: همکاری با مورینیو را به گواردیولا ترجیح می‌دهم

ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی سابق دنیای فوتبال به تمجید از ۲ سرمربی پیشین خود یعنی گواردیولا و مورینیو پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ساموئل اتوئو، ستاره سابق کامرونی دنیای فوتبال که سابقه حضور و بازی کردن زیر نظر ۲ سرمربی بزرگ دنیای فوتبال ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا را داشته است در مصاحبه‌ای درباره تفاوت این ۲ مربی عنوان کرد: احساس می‌کنم نمی‌شود گفت که کدام یک از آن‌ها از دیگری بهتر است، مسئله سبک است و هر کدام از آن‌ها سبک خاص خود را دارند. من ژوزه مورینیو را ترجیح می‌دهم، سبک فوتبال من شباهت بیشتری به روش تیم‌های مورینیو دارد. من به همراه مورینیو با تیم فوتبال اینتر توانستیم برنده سه گانه در فوتبال اروپا شویم که یک اتفاق ویژه‌ برای من بود.

او ادامه داد: اما پپ گواردیولا نیز مربی بسیار با دانش و سطح بالایی است. به همین دلیل نمی‌شود تصمیم گرفت که کدام یک مربی بهتری هستند.

او ادامه داد: یک چیز را می‌توانم به جرات بگویم، هیچ مربی در فوتبال دنیا وجود ندارد که بتواند مانند مورینیو به بازیکنان خود انگیزه دهد و بیشترین بهره را از بازیکنان خود بگیرد.

ساموئل اتوئو در تیم فوتبال بارسلونا زیر نظر پپ گواردیولا و در تیم‌های اینتر و چلسی تحت هدایت ژوزه مورینیو بازی کرده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار