مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تنها تا ساعت ۲۴ امشب ۵ دی فرصت دارند.

آخرین مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا ساعت ۲۴ امشببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش حسینی، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: آخرین مهلت نام نویسی مسکن ملی تا ۳۰ شهریور بود که برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی فرصتی دوباره برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده اند، اما در تأمین آورده نقدی خود دچار مشکل بودند تعیین شده است.

حسینی افزود: کسانی که پول واریز کرده و پیامکی دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و وارد کردن کد رهگیری شان از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

او ادامه داد: پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، نام نویسی جدیدی را برای مسکن ملی خواهیم داشت.

حسینی تأکید کرد: شرایط متقاضیان شامل تاهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

این مسئول ابراز داشت: ثبت نام در سامانه ارزش معاملاتی ندارد و خریدوفروش آن غیر قانونی بوده و هرگونه سوء استفاده افراد سودجو از این موضوع باعث لغو و سلب امتیاز واگذار کننده بوده و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/د

برچسب ها: مسکن ملی ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
خرمآباد
۱۲:۴۶ ۰۵ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا تاریخ ثبت نام رو اعلام کنید