سرپرست سازمان صنعت لرستان خبر داد؛

جریمه ۵۴ میلیارد ریالی واحد‌های صنفی لرستان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در آذرماه ٩٩ واحد‌های صنفی متخلف در این استان ۵۴ میلیارد و ۵۵١ میلیون ریال جریمه و صاحبان این واحد‌ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در آذرماه ٩٩ واحد‌های صنفی متخلف در این استان ۵۴ میلیارد و ۵۵١ میلیون ریال جریمه و صاحبان این واحد‌ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بختیار رازانی افزود: در این مدت ۶٠ پرونده تخلفاتی از سوی صاحبان واحد‌های صنفی استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی لرستان معرفی شدند.

او تصریح کرد: کالا‌های مورد تخلف از واحد‌هایی همچون آرد خبازی، لوازم خانگی، شکر، پیاز، قنادی و خشکبار، محلول ضدعفونی، لوازم یدکی خودرو، باطری خودرو، کودشیمیایی، برنج، مرغ گرم و روغن خوراکی بوده است.

سرپرست سازمان صمت لرستان با بیان اینکه بیشترین تخلف مربوط به آرد خبازی با ١۶ پرونده و ٨٧١ هزار و ٣٧١ کیسه آرد بوده است، اظهار داشت: همچنین یک مورد احتکار لوازم خانگی با ٣١ دستگاه یخچال و ماشین لباسشویی نیز از جمله تخلفات واحد‌های صنفی لرستان بوده است.

رازانی ادامه داد: در این مدت ٢٧٢ کیلوگرم شکر قاچاق، ٢ هزار و ٣٠٣ هزار کیلوگرم پیاز، پنج هزار و ١۶٨ تن شن و ماسه، ١٢ هزار و ٧٩٢ قلم موادغذایی، ۵٠٧ قلم تقلب و رعایت نکردن مسائل بهداشتی از قنادی‌ها و خشکبار، هشت هزار و ۵٢١ است ماده ضدعفونی کننده، ۶٩٠ قلم لوازم یدکی، کشف یک انبار باطری خودرو قاچاق،٢٠٠ تن کودشیمیایی، گران‌فروشی ١١١ هزار و ۶٧٠ کیلوگرم مرغ گرم و عرضه خارج از شبکه ١٠ هزار و ٧۶٠ کیلوگرم روغن خوراکی کشف شده است.

او تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از جمله، گرانفروشی، نقض پروتکل‌های بهداشتی، ارائه ندادن فاکتور و امتناع از درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان وجود دارد و سهم خرم آباد از این تعداد ۱۷ هزار واحد است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار