کشف یک کیلو و چهارصد گرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۱ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۲ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی (ساختمان‌های نیمه کاره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ ولیزاده فرمانده انتظامی شهرستان جلفا گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر از توزیع کنندگان  مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر که در بازرسی از آنان مقدار یک کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف گردیده است.

اوافزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت که در نهایت با تلاش شبانه روزی مامورین و پس از انجام اقدامات فنی پلیسی ۲ نفر سارق حرفه‌ای در حین سرقت از یکی از ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر که در تحقیقات و بازجویی‌های بعمل آمده متهمان به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی (ساختمان‌های نیمه کاره) در سطح شهرستان اعتراف نمودند.

او در خاتمه خاطر نشان کرد: تحقیقات در جهت دستگیری سایر سارقین با قوت ادامه دارد و مردم نیز باید تمهیدات لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را بعمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.