هاشمی نظری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آغاز ثبت نام دو آزمون وزارت بهداشت از فردا

رئیس مرکز سنجش پزشکی از آغاز ثبت نام ۲ آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از فردا خبر داد.

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز ثبت نام  ۲ آزمون وزارت بهداشت خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی از روز شنبه ۶ دی ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد:  داوطلبان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا ۱۳ دی فرصت دارند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

هاشمی نظری بیان کرد: سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۷ اسفند ماه ۹۹ و برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش پزشکی ادامه داد: داوطلبان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۶ دی ماه تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir در آزمون ثبت نام کنند. همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) همزمان با ثبت نام منتشر می شود.

نکات مهم که داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی باید بدانند

هاشمی نظری بیان کرد: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

رئیس مرکز سنجش پزشکی افزود: همچنین با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط از طریق ارسال فرم تماس با مااقدام کنند. پاسخگویی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد.

هاشمی نظری گفت: بر این اساس ثبت نام در آزمون فوق به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir صورت می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار