حماس بار دیگر عادی‌سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای، به بیانیه مشترک اعلام عادی‌سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در واکنش به بیانیه مشترک اعلام عادی‌سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه حماس به شرح زیر است:

بار دیگر نسبت به خطر شتاب کشورهای عربی برای عادی‌سازی با دشمن هشدار می‌دهیم. به طور قاطعانه و مطلق همه توافقات اعلام شده از سوی کشورهای عربی برای عادی‌سازی با دشمن را رد می‌کنیم.

ایستادن رهبر یک حزب اسلامی کنار یک جنایتکار جنگی که دستانش به خون ملت فلسطین آلوده است، صحنه‌ای حزن‌آور و دردناک است.

اقدام نخست وزیر مراکش در امضای بیانیه عادی‌سازی و حمایت دبیرکل حزب عدالت و توسعه این کشور از آن نقض اصول و مبانی این حزب است. این اقدام نقض موضع این حزب اسلامی است که عادی‌سازی با رژیم اشغالگر را رد کرده است.

اصول و مبانی هیچ‌گاه تجزیه نمی‌شود و منافع موقت و دستاوردهای سیاسی نمی‌تواند به حساب امت اسلامی انجام شود.کسی حق ندارد منافع کشور خود را به حساب آرمان ملت فلسطین محقق کند

ادعای ایستادن در کنار ملت فلسطین با رابطه و همکاری با دشمن ملت فلسطین همخوانی ندارد. به شدت نسبت به پیامدهای شوم عادی‌سازی روابط مراکش با اسرائیل احساس خطر می‌کنیم.

اطمینان داریم که رژیم اشغالگر با سوء استفاده از عادی سازی ها شیوه تجاوزکارانه خود علیه قدس و مسجد‌الاقصی را تشدید می‌کند.

از حزب عدالت و توسعه مراکش می‌خواهیم تا در موضع خود تجدید نظر کند. ما به ملت مراکش و تمام احزاب، سازمان ها و گروه‌های سیاسی، مردمی و اسلامی که عادی‌سازی با دشمن را رد می‌کنند، درود می‌فرستیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار