مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

محورهای مواصلاتی کالپوش در شهرستان میامی مسدود شد

عمیدی گفت: بارش برف و کولاک شدید از ظهر جمعه تا کنون راه‌های روستایی بخش کالپوش از توابع شهرستان میامی را مسدود کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان  ضمن بیان اینکه بارش برف از ظهر جمعه تاکنون سبب مسدود شدن مسیرهای دسترسی به روستاهای بخش کالپوش در شمال شرق استان سمنان شده است، بیان کرد: بارش برف شدید و کولاک از ظهر امروز آغاز و همچنان نیز ادامه دارد و علی رغم این موضوع اکیپ‌های راهداری و برف‌روبی در منطقه حضور دارند.

او با بیان اینکه بارش برف در نردین، رضوان و دشت شاد و حسین آباد سبب مسدودی راه‌ها شده است، افزود: عوامل راهداری در راهدارخانه چشمه نی و رضوان از ابتدای طرح زمستانی راهداری مستقر و به مناطق هدف اعزام شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از ادامه تلاش برای بازگشایی راه‌های کالپوش خبر داد و بیان کرد: بارش برف راه‌های مواصلاتی به نام نیک و باغچه را نیز مسدود کرده است.

عمیدی با بیان اینکه مردم در راه‌های مواصلاتی کالپوش حضور نیابند زیرا تلاش برای بازگشایی راه‌ها ادامه داشته و امکان تردد وجود ندارد، بیان کرد: حضور خودروها در کنار ضرورت امداد رسانی به آن‌ها، موانعی را نیز در کار راهداران ایجاد خواهد کرد در نتیجه به مردم توصیه می‌شود به سمت روستاهای کالپوش راهی نشوند زیرا امکان عبور فعلاً مهیا نیست.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار