نزدیک به ۵ هزار لیتر روغن موتور دولتی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از توزیع چهار هزار و ۸۲۰ لیتر روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روغن موتور محصولی پر مصرف برای ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در راستای حمایت از رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری توزیع روغن موتور با نرخ مصوب از اول آذر امسال درمحل پایانه بار زاهدان آغاز شده است.

او ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و وزارت صمت، روغن موتور به قیمت مصوب دولتی تهیه و به این استان ارسال شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توزیع روغن موتور ناوگان با نرخ مصوب دولتی همچنان در پایانه بار زاهدان ادامه دارد، گفت: رانندگان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفاتی از قبیل گران فروشی و احتکار روغن موتور در هر نقطه از استان مراتب را از طریق تلفن ۱۴۱ این اداره کل و یا ۱۲۴ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار