فنونی زاده: برای پرسپولیس تساوی مقابل نساجی، باخت محسوب می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم نساجی توضیحاتی را ارائه کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: این بازی در زمین ناهموار و خیس وطنی قائمشهر برگزار شد. باشگاه نساجی برای یک امتیاز آمده بود و این تیم شمالی با غافلگیری و خطای کنعانی زادگان از طریق ضربه ایستگاهی توانست گل بزند.  

او ادامه داد: طبیعی بود تیم پرسپولیس در نیمه دوم حمله کند. ارائه بازی قدرتی در زمین نامناسب وطنی  موثر است و بازی تاکتیکی در آن شرایط فایده‌ای ندارد. کفه ترازو به سمت تیمی بود که از راه دور شوت می‌زد. تیم‌های پرسپولیس و نساجی  بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده بودند و هر ۲ تیم موقعیت گلزنی داشتند، اما توپ بیشتر روی دروازه نساجی بود. البته  این نتیجه  برای پرسپولیس باخت محسوب می‌شود.  

بازیکنان پرسپولیس از لحاظ جسمانی خسته بودند 

فنونی زاده بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ جسمانی خسته بودند. البته یک امتیاز به درد تیم نساجی می‌خورد،  اما کادر فنی پرسپولیس نمی‌خواست ریسک کند به همین علت از تمام بازیکنان اصلی خود برابر حریف شمالی خود استفاده کرد.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی‌های فشرده سرخپوشان اظهار کرد: تیم پرسپولیس ۳ بازی معوقه دارد. این تیم باید برابر تیم‌های ذوب آهن و سپاهان انسجام تیمی خود را حفظ کند.  

نایب قهرمانی آسیا روی روحیه پرسپولیسی ها تاثیر گذاشته است 

او درباره افت روحیه بازیکنان پرسپولیس بعد از فینال آسیا گفت: صد درصد نایب قهرمانی پرسپولیس روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته است، چون قهرمانی را به راحتی می‌توانستند به دست بیاورند. سرخپوشان از لحاظ روحی و روانی خوب نبودند و با این شرایط قدم به لیگ برتر  گذاشتند و در بازی روز گذشته هم این موضوع مشهود بود.  

فنونی زاده درباره اینکه پرسپولیس در لیگ برتر به موفقیت می‌رسد، بیان کرد: تیم پرسپولیس بازی‌های سختی دارد. این تیم در طول ۱۰ روز باید ۳ بازی انجام بدهد و فشار زیادی به بازیکنان وارد می شود. 


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
لنگی ناشکر وبخیل .
آخرین اخبار