رتبه نخست دانشکده علوم پزشکی لارستان فارس برای مقابله با کرونا در کشور

وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،دانشکده علوم پزشکی لارستان فارس و شهرستان‌های زیر مجموعه آن شامل خنج و اوز را بدلیل رعایت شیوه نامه بهداشتی کرونا حائز رتبه نخست اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان، گفت: دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین نتایج ارزیابی از میزان رعایت مسائل بهداشتی در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور را اعلام کرد که بر اساس آن دانشکده علوم پزشکی لارستان با ۹۷ درصد در رعایت دستور العمل های بهداشتی در اماکن و مراکز و اصناف مختلف رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

او، بیان کرد: کسب این رتبه در وهله نخست متوجه مردم فهیم این مناطق و شهرستان ها و البته همکاری و تعامل مثبت اصناف و اماکن مختلف است.

یگانه، تصریح کرد: نباید نقش تعیین کننده و ممتاز رسانه ها در زمینه ترغیب و جهت دهی افکار عمومی برای رعایت مسائل بهداشتی به ویژه اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در مراحل مختلف آن را نیز نادیده گرفت.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان، تغییر وضعیت شهرستان های لارستان، اوز و خنج از قرمز و نارجی به زرد را شاید بتوان مزد رعایت مسایل بهداشتی و کسب این عنوان برتر اصناف و اماکن و شهروندان فهیم دانست.

او، از همه کارکنان عرصه بهداشت و درمان لارستان به ویژه کادر بهداشتی که در این مدت به صورت شبانه روز سلامت مردم را اولویت کاری خود قرار دادند نیز قدردانی کرد.

یگانه با بیان اینکه باید از مجموعه مدیریت فرودگاه بین المللی لارستان و تلاش مجموعه ناظران بهداشتی نیز قدردانی کرد، ادامه داد: فرودگاه لارستان در کنار شهرهای خوی و البرز بر اساس اخرین ارزیابی ها رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان، افزود: استفاده مسافران وکارکنان از ماسک و رعایت فاصله گذاری در سالن و داخل اتوبوس ها برای انتقال مسافران از جمله شاخص های مورد نظر و مهم در کسب رتبه برتر این فرودگاه بوده است.

لارستان به مرکزیت شهر لار در حدود ۳۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار