اگر ماشین سازی رضایت دهد، محرومیت بازیکن استقلال بخشیده می‌شود؟ / نظر فدراسیون فوتبال با فیفا مغایرت دارد

مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جلب رضایت باشگاه ماشین سازی و کاهش محرومیت بابک مرادی هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک مرادی که در یک انتقال جنجالی از تیم فوتبال ماشین سازی راهی استقلال شد؛ به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد خود، با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با محرومیت ۴ ماهه و پرداخت جریمه نقدی مواجه شده است.

کمیته استیناف رای نهایی درباره این پرونده را صادر خواهد کرد. مسئولان باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا رضایت باشگاه ماشین سازی را جلب کرده و محرومیت مرادی را کاهش دهند.

رسول باختر، کارشناس حقوقی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد این که اگر باشگاه ماشین سازی رضایت دهد، محرومیت بابک مرادی کاهش پیدا می‌کند یا خیر، اظهار کرد: به این پرونده از ۲ منظر می‌توان نگاه کرد. فیفا به دلیل این که محرومیت ۴ تا ۶ ماهه حق باشگاه مقابل نیست، در چنین پرونده‌هایی محرومیت را کاهش نمی‌دهد. این ۴ تا ۶ ماه محرومیت برای تنبیه بازیکن است و این که بازیکنان دیگر چنین اقدامی را انجام ندهند تا به نوعی جنبه پیشگیرانه داشته باشد.

او افزود: ظاهرا فدراسیون فوتبال نظری متفاوت با فیفا دارد. به شکلی که اگر باشگاه مقابل (ماشین سازی) رضایت دهد، محرومیت ۴ تا ۶ ماهه برداشته شود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار