مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

استکبارستیزی و شهادت طلبی، مکتب سردار سلیمانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استکبارستیزی، مجاهدت و شهادت‌طلبی است که باید در جامعه را ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حجت الاسلام مهدی قدرتی،مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سلسله اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی برای همه ما یک مکتب و مسیر ترسیم کرد که تا ابد ماندگار خواهد بود.

او افزود: شهید سلیمانی برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی است و راه او نیز با قدرت، عزم و اراده مستحکم همه فرزندان این سرزمین ادامه خواهد یافت چراکه اسطوره‌هایی، چون او که عمر خود را در راه خداشناسی و جهاد صرف کردند فراموش نشدنی هستند.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه شهادت این سردار سرافراز جهان اسلام انسجام بخش وحدت ملی شد تصریح کرد: اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی موجب محبوبیت وی در نزد خدا و مردم شد.

او ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی بدون توجه به مقام و درجه، درس بزرگ آزادگی و مقاومت در برابر متجاوزان را به مردم منطقه داد و نام جاودان او تا همیشه در اذهان تاریخ خواهد ماند.

در این آیین، حجت الاسلام نبی الله جلالی نژاد به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سلسله معرفی و از زحمات حجت الاسلام نصرت الله موسوی قدردانی شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت، پس از عمری مجاهدت بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ با حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.