ممنوعیت تردد شبانه در ۳۶ شهرستان فارس

معاون استاندار فارس گفت: با توجه به تفویض اختیار ستاد ملی کرونا به استان‌ها در اعمال محدودیت‌های تردد شبانه با تصمیم ستاد استانی، تردد شبانه در ۳۶ شهرستان فارس ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از ششم دی ماه ۹۹ از ساعت ۲۱ تا چهار صبح، تردد خودرو‌های پلاک شخصی در شهر‌های مرکز شهرستان‌های این استان ممنوع است و خودرو‌های متخلف جریمه می‌شوند.

او ادامه داد: از مجموع ۳۶ شهرستان استان ۳۳ شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

معاون استاندار فارس گفت: محدودیت‌های پیش‌بینی شده در طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در تمام شهرستان‌ها متناسب با رنگ‌بندی تعیین شده برقرار است.

قاسم‌پور بیان داشت: همچنین ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد.

او، همچنین با اشاره به جریمه‌های اعمال شده از ابتدای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی تاکنون، اظهار داشت: از ابتدای آذرماه تا پنجم دی ماه ۹۹، ۱۲۹ هزار و ۶۶۰ خودرو جریمه و ۵۰۹ واحد صنفی پلمب شدند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، هفت هزار و ۷۱۸ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار