ساماندهی غرفه‌های عرضه موادغذایی در مرز پرویزخان

فرماندار قصرشیرین گفت: غرفه‌های عرضه موادغذایی و اغذیه‌فروشان مرز رسمی پرویزخان به منظور ارائه خدمات رفاهی به تجار، کارگران و رانندگان و فعالان در این مرز ساماندهی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار روز یکشنبه در جلسه ساماندهی غرفه‌های اغذیه فروشان مرز پرویزخان گفت: از ابتدای فعالیت  مرز پرویزخان در قالب بازارچه غرفه‌های زیادی شامل تجار، نمایندگی شرکت‌ها و موادغذایی فعالیت می‌کردند که بعد از رسمی شدن مرز به گمرک واگذار شد.
او اظهار داشت: این غرفه‌ها در وسط محوطه گمرک مستقر بودند و مانع احداث طرح جامع توسعه مرز رسمی پرویزخان بودند که پیش‌تر جانمایی آن توسط دستگاه‌های متولی صورت گرفته بود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: غرفه‌های اغذیه فروشان در فضایی با مساحت یک در ۱.۵ هکتار در درب گمرک و رو به روی محل پارک خودرو‌های سواری مستقر می‌شود که به دارندگان مجوز فعالیت در این مرز واگذار می‌شود.

او اضافه کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها موظف است که اغذیه فروشی‌هایی که هم اکنون در محوطه مرز مستقر هستند را به زمینی که جانمایی شده منتقل کرده و با ایجاد غرفه‌های جدید وضعیت آن‌ها را ساماندهی کند.

تاتار گفت: این وضعیت تا زمان اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان ادامه خواهد داشت و بعد از اجرای طرح وضعیت همه غرفه‌ها و فعالیت‌های تجاری در طرح جامع ساماندهی می‌شود.

او ادامه داد: طرح جامع مرز رسمی پرویزخان با ۷۴ میلیارد تومان اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد و هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار