صفحه نمایش هوشمند اتومبیل هوآوی معرفی شد

هوآوی در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود صفحه نمایش هوشمندی را معرفی کرد که روی اتومبیل‌ها نصب شده و از سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در کنفرانس معرفی محصول جدید هوآوی از Smart Screen S و Smart Screen S Pro رونمایی شد. همچنین در این مراسم هوآوی صفحه هوشمند اتومبیل Huawei Smart Selection را معرفی کرد. این محصول قیمتی در حدود ۱۶۹۹ یوان (۲۵۹ پوند) دارد.


بیشتر بخوانید


هوآوی Smart Selection Car یک صفحه نمایش لمسی فوق العاده با وضوح ۸.۹ اینچی با روشنایی تا ۷۰۰nit و رزولوشن ۱۹۲۰ × ۷۲۰ پیکسل را معرفی کرده است. این دستگاه به طور پیش فرض ۳۰ برنامه نصب شده روی خود دارد از جمله نقشه Baidu، نقشه Gaode، سایر برنامه‌های ناوبری اصلی و همچنین NetEase Cloud، Kugou، هیمالیا و سایر برنامه‌های موسیقی.

صفحه نمایش هوشمند اتومبیل هوآوی معرفی شد

صفحه هوشمند اتومبیل Huawei مجهز به دوربین‌های تعاملی جلو و عقب است. دوربین عقب یک دوربین زاویه باز است. همچنین دارای یک پایه قابل تنظیم ۳۶۰ درجه است و از کنترل صوتی رابط کامل و کنترل حرکت هوا پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به سیستم صوتی اصلی متصل کرد. برای تحقق بخشیدن به برنامه‌های تلفن همراه روی صفحه، می‌توان آن را با تلفن هوشمند از طریق اتصال WiFi و بلوتوث جفت کرد. همچنین از ارتباط خانه هوشمند، بازی‌های کابین خلبان و ... نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش هوشمند اتومبیل هوآوی معرفی شد

در حین راه اندازی، یو چنگدونگ، رئیس مشاغل مصرف کننده هوآوی گفت که HiCar در حال حاضر با بیش از ۲۰ تولید کننده خودرو همکاری کرده و با بیش از ۱۵۰ مدل سازگار است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ این دستگاه را در بیش از ۵ میلیون اتومبیل از پیش نصب کند.

صفحه هوشمند اتومبیل هوآوی از ۸ ژانویه ۲۰۲۱ برای فروش رسمی تولید می‌شود. پیش فروش این محصول از ۳۰ دسامبر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار