سرمربی ملوان انزلی:

برای برد به بوشهر آمده بودیم اما مساوی کردیم

سرمربی ملوان انزلی که از تساوی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر ناراحت است می‌گوید: تیمش مستحق برد بوده است.

برای برد به بوشهر آمده بودیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مازیار زارع سرمربی ملوان انزلی پس از تساوی مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: بازی صد در صد رضایتبخش نبود، زیرا ما برای برد آمده بودیم و فکر می‌کنم با توجه به موقعیت‌هایی که در جریان بازی بیشتر داشتیم مستحق برد بودیم. از این مساوی هم من و هم کل تیم ناراحتیم.

او ادامه داد: بچه‌ها تا دقیقه ۹۰ زحمت کشیدند و با یک امتیاز بوشهر را ترک می‌کنیم.

سرمربی ملوان انزلی افزود: شاهین هم تیم خوبی است اما امروز جز پرتاب اوت و ضربه ایستگاهی کار خاصی روی دروازه ما نکردند. موقعیت‌های ما خیلی بهتر از آن‌ها بود. روی اوت‌ها و ضربات ایستگاهی خیلی برنامه ریزی کرده بودند و گلشان را هم به همان صورت به ما زدند.

زارع بیان کرد: در جریان بازی مطمئن بودیم که نمی‌توانند به ما گل بزنند. تمرین کرده بودیم گوشزد هم کرده بودیم اما نتوانستیم پیروز شویم. مسئولیت با من است، بچه‌ها مقصر نیستند و من باید بهتر برنامه ریزی می‌کردم.


بیشتر بخوانید


او همچنین با اشاره به سابقه فوتبالی پدرش در بوشهر، گفت: با حضورم در بوشهر خاطرت بچگی‌ام تکرار شد. تیم دوم ما ایرانجوان بوشهر است و خودمان را بعد ملوان ایرنجوانی می‌دانیم.  پدرم سال‌ها اینجا بازی کرد و من به یاد دارم. در این چند روز هم که بوشهر هستم، بازیکنان قدیمی ایرانجوان را دیدم. بوشهر جایی است که بعد از انزلی حس خوبی به آن دارم.

سرمربی ملوان انزلی تاکید کرد تا الان همه چیز در تیم خوب پیش‌رفته، باشگاه خیلی خوب کار کرده است و هیچ کمبودی را احساس نکرده‌ایم.

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر و ملوان انزلی در بوشهر به  تساوی یک به یک رضایت دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.