حمله به کاروان ائتلاف آمریکایی در عراق

رسانه‌های خبری از حمله به یک کاروان لجستیک ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در استان بابل در جنوب بغداد خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری المیادین در خبری به نقل از خبرنگار خود از هدف گرفته شدن یک کاروان حمایت لجستیک ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در استان بابل در جنوب بغداد خبر داد.

خبرنگار المیادین همچنین اعلام کرد گروه قاصم الجبارین مسئولیت این حمله به این کاروان ائتلاف بین المللی را در بابل واقع در جنوب بغداد بر عهده گرفته است.

همچنین شبکه خبری الجزیره به نقل از یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد یک عدد بمب کامیون‌های حمایت لجستیکی را که برای ائتلاف بین المللی کار می‌کردند، هدف قرار داده است.

گفتنی است روز جمعه رسانه‌های خبری از هدف گرفته شدن یک کاروان لجستیک ائتلاف آمریکا در شهر «سماوه» مرکز استان مثنی در جنوب عراق خبر داد.

همچنین کانال خبری «صابرین نیوز» با اعلام این خبر افزود: این کاروان، حامل تجهیزات لجستیک آمریکا بوده که در منطقه سماوه در استان المثنی واقع در جنوب عراق منهدم شده است.

پس از این حادثه، گروه "قاصم الجبارین" در عراق مسئولیت حملات امروز جمعه به کاروان نیرو‌های آمریکایی در این کشور را برعهده گرفت.

این گروه اعلام کرد: اشغالگران و مزدوران آن‌ها را زیر نظر داریم. حملات ما درهم کوبنده و دقیق است و هیچ اشتباهی در آن نیست.

چند روز پیش نیز کانال خبری صابرین نیوز از حمله به کاروان لجستیک آمریکایی‌ها در بابل عراق خبر داد که در آن دو خودروی آمریکایی دچار آسیب شد.

طبق اعلام این کانال، این خودرو‌ها با بمب‌های کنارجاده‌ای مورد هدف قرار گرفتند. پس از این عملیات، گروه مقاومت اسلامی، قاصم الجبارین حمله به کاروان لجستیک نیرو‌های آمریکایی در استان بابل را بر عهده گرفت. چند روز پیش نیز کانال خبری صابرین نیوز از حمله به کاروان لجستیک آمریکایی‌ها در بابل عراق خبر داد که در آن دو خودروی آمریکایی دچار آسیب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
حشدالشعبی
آخرین اخبار