الهامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم انتقال بصیرتِ ۹ دی به نسل‌های بعدی

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه باید ۹ دی ماه را سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل کنیم، گفت: ما باید بصیر بودن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حماسه ۹ دی ماه گفت: آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد نشان از یک رهبری هوشمندانه و با اقتدار و البته تبعیت قاطبه و عمده مردم و علاقمندی عمیق آن‌ها نسبت به رهبر معظم انقلاب بود. یک بار دیگر اتفاقات سال ۸۸  و حماسه‌ای که در ۹ دی ماه همان سال صورت گرفت نشان داد که هم ما و هم نسل جوان در کشور به بصیرت عمیق نیاز داریم تا بفهیم در این شرایط سختِ دنیا؛ خط کش و قطب نما در انتخاب و شناخت مسیر چیست و چگونه است.

وی ادامه داد: از طرفی هم دنیا فهمید که اگر این رهبری مقتدر و بصیرت و همراهی دلی و صمیمانه مردم را هدف قرار ندهد به اهدافش نخواهد رسید؛ لذا واجب است طبق نص صریح قرآن کریم هر سال ۹ دی ماه که را یکی از یوم الله‌های تقویمی کشورمان است را همواره گرامی و آن را زنده نگه داریم.  

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه باید حماسه ۹ دی ماه را سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل کنیم، اظهار کرد: ما باید این بصیر بودن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار