افتتاح ترمینال جدید فرودگاه جهرم در دهه فجر

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از افتتاح ترمینال جدید فرودگاه جهرم در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به فضای محدود ترمینال فرودگاه جهرم و تعلق ابنیه آن به ۴۰ سال پیش که با توجه به انجام پروازها در این فرودگاه، ساخت ترمینال جدید ضرورت دارد.

او، بیان کرد: این ترمینال با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع ایجاد شده که روند تکمیل و تجهیز آن در دست انجام است.

کوچی، با اشاره به اینکه ترمینال جدید فرودگاه جهرم امکان پذیرایی همزمان از ۲۰۰ مسافر را دارد، تصریح کرد: این ترمینال مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و آماده بهره برداری است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به زمان بهره برداری از این طرح، ادامه داد: طرح ترمینال و سالن انتظار فرودگاه شهرستان جهرم  در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

او، افزود: پرواز‌های فرودگاه جهرم هم اکنون در روز‌های شنبه و دوشنبه هر هفته در مسیر رفت و برگشت تهران-جهرم با استقبال مردم فعال است.

فرودگاه جهرم  که به مدت ۱۰ سال غیرعملیاتی و متروکه شده بود، سال ۹۶ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان دوباره  آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.