طرح فدراسیون ورزش‌های همگانی برای فعال کردن ایرانیان بی تحرک

فدراسیون ورزش‌های همگانی طرح ملی ایران فعال را برای فعال کردن کسانی که به ورزش و فعالیت بدنی بی‌توجهند، اجرا می‌کند.

طرح فدراسیون ورزش‌های همگانی برای فعال کردن ایرانیان بی تحرکبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‎های همگانی استان بوشهر بیان کرد: با فعالیت اعضای جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی رویکرد این فدراسیون تغییر کرد و هم اکنون توجه به بازاریابی اجتماعی برای توسعه این ورزش‌ها آغاز شده و ماموریت اصلی آن سوق دادن مردم به ورزش‌‎های همگانی است.

او افزود: سامانه طرح ملی ایران فعال هفته آینده برای رصد جامعه آماری هیات‌های ورزش‌های همگانی با حضور وزیر ورزش و جوانان رونمایی می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: طرح شفا یکی دیگر از طرح‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی است که با توجه به کم تحرکی مردم ایران، با مشارکت شهرداری‌های کشور و با ایجاد زیر ساخت لازم برای ورزش همگانی اجرایی می‌شود.

ملایی عنوان کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کار و رفاه اجتماعی، دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

او گفت: هیات‌ ورزش‌های همگانی استان‌ها با مشارکت در طرح‌های ملی و افزایش جامعه آماری در برنامه ایران فعال، ارزیابی می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم گفت: باید تلاش کنیم درصد بیشتری از مردم به انجام فعالیت‌های بدنی گرایش پیدا کنند.

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: تلاش کرده‌ایم با گسترش زیر ساخت‌ها شرایطی را فراهم کنیم که مردم بتوانند در همه جای استان ورزش کنند. در همین زمینه همه شهر‌ها، و روستا‌هایی که بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت دارند از مکانی برای ورزش برخوردار شده‌اند. حتی در برخی موارد روستا‌های زیر ۵۰۰ نفر را هم مجهز به مکان ورزشی کرده‌ایم.

بهروزیان فرد با تاکید بر اینکه در همه بخش‌های ورزشی تلاش شده است استفاده عمومی از اماکن در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: ۵۰۰ زمین چمن مصنوعی در استان داریم که بخش عمده‌ای از آن‌ها در اختیار ورزش‌های همگانی قرار گرفته است.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر، سه نامزد حضور داشتند که محمد حسین زاهدی فرد و مهدی فرامرزی هر کدام ۸ رای کسب کردند و عبدالرسول حسین پور هم یک رای به دست آورد.

به این ترتیب انتخابات به مرحله دوم کشیده شد و زاهدی فرد داور فوتبال برازجانی، توانست با کسب ۹ رای به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر انتخاب شود.

انتهای پیام/ک

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.