برگزاری ۵۲۵ برنامه برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قزوین

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و هفته بصیرت ۵۲۵ مورد برنامه در نظر گرفته شده است که بیشتر آن‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی مقاومت (سالگرد شهادت سردار سلیمانی) گفت: با توجه به ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، هفته بصیرت و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده در ایام مهمی قرار داریم که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: برای این ایام ۵۲۵ مورد برنامه با ۴۸ عنوان در نظر گرفته شده است که بیشتر برنامه‌ها به صورت مجازی و بخشی هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سرهنگ برزگر گفت: عطر افشانی مزار شهدا توسط حوزه‌های مقاومت در این ایام انجام خواهد شد و فضا سازی شهر نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در استان کمک‌های مؤمنانه به نیابت از سردار سلیمانی انجام خواهد شد که توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان عنوان کرد: تولید موشن گرافی، کلیپ، فیلم کوتاه، رونمایی از کتاب، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، نمایشگاه، تجلیل از مدافعان سلامت و قرارگاه شهید سلیمانی، برپایی ایستگاه صلوات توزیع ماسک، نذرخون، ذبح قربانی و توزیع نان بین اقشار محروم و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های این ایام است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار