کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجر به فوت

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: تصادفات منجر به فوت در ۹ ماهه امسال حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سراب  گفت:مبارزه و مقابله با مواد مخدر سرقت و قاچاق کالا از اولویت‌های ماموریت نیروی انتظامی است.

او با قدردانی از تلاش‌های پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی سراب گفت:تصادفات منجر به فوت در ۹ ماهه امسال در محور‌های مواصلاتی این شهرستان حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

او با بیان اینکه مقابله با ارازل و اوباش مهمترین مطالبه مردم از نیروی انتظامی است افزود:از ۳ ماه گذشته برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد و هم اکنون استان آذربایجان شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

او  با اشاره به ماموریت‌های پلیس استان، در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد:روزانه ۵۰۰ نفر از کادر انتظامی استان، در حوزه‌های راه، پلیس راه و اماکن در برقراری و نظارت براجرای محدودیت‌ها، با ستاد مقابله با کرونا همکاری دارند.

در ادامه این مراسم سرهنگ علی اسدیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سراب معرفی و از زحمات سرهنگ رضا اصلانی فر تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.