تشدید برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در استان مرکزی

در جلسه مشترک استانی و شهرستانی در زرندیه بر تشدید برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در جلسه مشترک مسئولان اجرایی، قضایی و شهرداری‌ها در شهرستان زرندیه و دفتر فنی استانداری مرکزی حاضران ضمن تاکید برتشدید برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز عنوان کردند که مجموعه استانداری و دادگستری با هرگونه ساخت و ساز‌های غیر مجازدر داخل و خارج از حریم‌های شهری استان به شدت برخورد خواهد کرد.

بازبینی مجدد عوارض‌های ساختمانی که خلاف پروانه ساخت ساخته میشود، نظارت هرچه بیشتر شهرداران بر ساخت و ساز‌ها و مبلمان شهری، اجرائی کردن پلیس ساختمان، بازنگری در طرح تفضیلی در تمام شهرها، مشخص کردن اراضی مستثنیات و خارج از مستثنیات شهر‌ها از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه همچنین ضمن تاکید بر نظارت بیشتر سازمان نظام مهندسی بر ساخت ساز‌های شهری و تخلافات ساختمانی و اجرای حکم تخریب ساختمان‌هایی که بدون پروانه ساخت دست به اضافه بنا میزنند تمامی شهرداران استان مرکزی مکلف به اجرای ممیزی حوزه شهری در حوزه مدیریت خود شدند.

جلسه مشترک شهرداران ۵ نقطه شهری شهرستان زرندیه، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان و مدیر کل دفتر فنی استانداری مرکزی در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.