دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا:

طرح محدودیت شبانه در شهر‌های زرد اردبیل اعمال می‌شود

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اعمال طرح محدودیت شبانه در شهر‌های زرد استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جلسه کمیته نظارت و پیگیری مصوبات ستاد کرونا گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از دیروز طرح محدودیت شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح علاوه بر شهر‌های نارنجی، در شهر‌های زرد استان هم اعمال می‌شود.

او اظهار کرد: روند نزولی شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در استان در هفته‌های اخیر از نتایج اجرای مطلوب طرح شهید سلیمانی و طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به تبدیل وضعیت اغلب شهرستان‌های استان به وضعیت زرد، افزود: همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و نظارت بر اماکن و ... از لحاظ میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنیم در هفته آینده تمام شهرستان‌های استان از وضعیت نارنجی خارج شده و شهرستان‌های زرد هم به سفید تغییر وضعیت دهند.

شیری آراسته تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت نارنجی و شهر‌های بیله سوار، خلخال، گرمی، اصلاندوز، سرعین، نمین، کوثر و نیر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.