بسته حوادث:

دستگیری پدر و برادر قاتل در کرمانشاه/دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در شهر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری پدر و برادر قاتل در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال وقوع قتل جوانی ۲۶ ساله در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا، تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز و سرنخ‌هایی را بدست آوردند که نشان می‌داد پدر و برادر مقتول دست به این اقدام زده اند.

آمویی افزود: ناپدید شدن پدر مقتول شک ماموران را تبدیل به یقین کرد و پس از چند روز جستجو موفق به یافتن مخفیگاه او شده و توانستند او را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل پسرش با همدستی پسر دیگرش اعتراف و انگیزه اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

او از دستگیری برادر مقتول و معرفی هر دو متهم به قتل به دستگاه قضائی خبر داد .

کشف ۵۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در شهر کرمانشاه و کشف ۵۱ فقره سرقت از آن‌ها خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان گفت: به وقوع چند مورد سرقت در کرمانشاه و شکایت تعدادی از شهروندان، تیمی از کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی استان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ تن از سارقان سابقه‌دار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، آن‌ها را در عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۵۱ فقره سرقت شامل ۴۳ فقره قاپ‌زنی، پنج مورد تلفن همراه، یک مورد محتویات خودرو و یک مورد هم کش روزنی اعتراف کردند.

او از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: مقابله با پدیده سرقت و دستگیری سارقان همواره جزو اولویت‌های پلیس کرمانشاه بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
یا خدا چجوری پسرشو کشته
آخرین اخبار