لزوم همراهی مسئولان برای اجرای طرح شهید سلیمانی در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: همه مدیران شهرستان برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان است و همه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان در این گام بزرگ سهیم شوند، و برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی تلاش کنند.

او بیان داشت: کاهش تردد‌های غیرضروری، رعایت فاصله گذاری، نظارت دقیق و مستمر بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ و در این طرح هدف گذاری و تعریف شده است.

جهانگیری همچنین تشویق به خودمراقبتی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای را در شرایط کنونی و در جهت این طرح دانست و تصریح کرد: با همراهی بیشتر خانواده‌ها و تلاش مضاعف برای اجرای دقیق این طرح شاهد کاهش زنجیره انتقال این ویروس خواهیم بود.

فرماندار اندیمشک بر ضرورت افزایش اطلاع رسانی برای خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی در شرایط کرونایی تاکید کرد و گفت: وضعیت شهرستان هم اکنون زرد است و با توجه به اینکه بهبود این شرایط همچنان نیازمند همراهی و مشارکت حداکثری شهروندان است، ضروری است مردم با حساسیت بیشتری اصول و شیوه نامه‌های را رعایت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: با انتشار اخبار و اطلاع رسانی‌های مناسب در فضای مجازی باید مردم را همچنان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشویق و ترغیب نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار