عنایتی: می‌دانستیم مقابل پارس جنوبی کار سختی داریم/ حرف و حدیث درباره بودجه سنگین هوادار شیطنت است

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم درباره شرایط تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: به بازیکنانم که امروز جانانه بازی کردند تبریک می‌گویم. پیش بینی کرده بودیم که مقابل پارس جنوبی جم بازی سختی داشته باشیم. پارس جنوبی جم تیم باشخصیتی است که فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت و به لیگ یک سقوط کرد و می‌دانستیم که مقابل این تیم کار سختی داریم.

عنایتی در ادامه گفت: خدا را شکر بازیکنان ما به خودباوری خوبی رسیده اند و مانند فصل گذشته که روند خوبی داشتیم، امسال هم با همدلی پیش می‌رویم. خدا را شکر تمام بازیکنان فصل گذشته را حفظ و ۲ - ۳ بازیکن باکیفیت هم جذب کردیم. صحبت‌های برخی‌ از افراد  مبنی بر اینکه هوادار بودجه سنگینی تیم بستن هزینه کرده، شیطنت است، زیرا تیم ما با کمترین بودجه بسته شده است. با برنامه ریزی خوبی وارد مسابقات شدیم، البته هنوز اتفاقی رخ نداده و ما باید امتیازاتی که نیاز داریم را در دور رفت، کسب کنیم.

سرمربی تیم هوادار در پاسخ به این سوال که صدرنشینی کار تیمش را در ادامه رقابت‌ها سخت‌تر خواهد کرد یا خیر گفت: پس از نتایجی که سال گذشته گرفتیم، اکنون کار ما سخت‌تر شده و حالا همه تیم هوادار را به عنوان یک تیم قدرتمند می‌شناسند. این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند. تمام تیم‌هایی که تاکنون با آن‌ها بازی داشتیم، مقابل ما دفاعی و بسته بازی کردند که کار ما را سخت کرد. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم بازی به بازی پیش برویم و در آخر به چیزی که لیاقت آن را داریم، برسیم، زیرا شایستگی این بازیکنان از نظر فنی و معرفتی خیلی بالا است. به کار با این مجموعه افتخار می‌کنم.


بیشتر بخوانید:


او در پایان گفت: ما نیز مانند دیگر تیم‌های لیگ یک تلاش می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم. بدون غرور و با کار زیاد تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی را به دست بیاوریم. انشاالله با کمک خدا و تلاش بازیکنان مستعدی که داریم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار