کاهش موارد بستری و فوتی‌های کرونا در کرمانشاه

از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه تاکنون، تعداد موارد بستری و فوتی‌های کرونا کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نشست دستاورد‌های طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا (طرح شهید سلیمانی) امروز به ریاست سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران و با حضور استانداران، فرماندهان سپاه، و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

استاندار کرمانشاه گفت : از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تاکنون تعداد موارد بستری از ۱۲۶۰ نفر به ۱۸۶ نفر و میانگین موارد فوتی نیز از ۲۴ مورد در روز به ۳ نفر کاهش یافته است.

بازوند طرح شهید سلیمانی را راهکاری مناسب و جهادی برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا دانست و افزود: حدود ۱۲۰۰ تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی طرح شهید سلیمانی را در استان کرمانشاه اجرا می‌کنند.

 سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات استاندار کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای مطلوب طرح شهید سلیمانی و کاهش آمار مبتلایان قدردانی کرد.

 سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تست گسترده هدفمند و هوشمند، بیمار یابی فعال، قرنطینه و آموزش را از اهداف طرح شهید سلیمانی اعلام کرد و گفت: در همین راستا سپاه و بسیج همچون همیشه آمادگی کامل خود را برای اجرا و پشتیبانی از طرح‌های خدمات رسان به آحاد مردم نشان دادند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار