ثبت رکورد بالاترین آمار ابتلا به کرونا در انگلیس

انگلیس پس از کریسمس، رکورد بالاترین تعداد ابتلا به کرونا را به ثبت رساند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی استار، انگلیس پس از کریسمس، رکورد بیشترین جهش آمار ابتلا به کرونا به ثبت رساند؛ به طوری که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، آمار ابتلای بیش از ۴۱ هزار نفر به ثبت رسیده است.

طبق اعلام پایگاه دیلی استار انگلیس، وبسایت رهگیری آمار ابتلا به کرونای دولت نشان می‌دهد ۴۱ هزار و ۳۸۵ انگلیسی تنها در ۲۴ ساعت گذشته، آزمایش شان به کرونا مثبت از آب درآمده است؛ مسأله‌ای که سبب نگرانی‌های بیشتر در خصوص جهش بالای کرونا در روز‌های پس از کریسمس شده است.

بر اساس اعلام دولت انگلیس، ۳۵۷ نفر دیگر نیز ظرف ۲۸ روز پس از آنکه تست شان مثبت درآمده، تا روز دوشنبه (امروز) جان خود را از دست داده اند که با این تعداد، آمار قربانیان کرونا در این کشور به ۷۱ هزار و ۱۰۹ نفر رسیده است.

این در حالی است که آمار متفاوتی از سوی سازمان‌های آماری انگلیس در خصوص مرگ و میر مبتلایان به کرونا منتشر شده و طبق اعلام دیلی استار، با اطلاعات بیشتری که در خصوص مرگ و میر‌هایی که در روز‌های اخیر به دست آمده، بیش از ۸۷ هزار نفر مرگ و میر مربوط به کرونا در این کشور به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش، میلیون‌ها انگلیسی مادامی که در مناطق سطح ۴ محدودیت‌های کرونایی در لندن و جنوب شرقی انگلیس زندگی نمی‌کنند، اجازه داشتند تا در روز کریسمس با خانوار‌های دیگر بدون هیچ محدودیتی دیدار داشته باشند.

کارشناسان پیش از این ابراز نگرانی کرده بودند این سطح از اجازه برای در ارتباط بودن با افراد یکدیگر، به افزایش آمار ابتلا به کرونا منجر می‌شود.

گفتنی است تا کنون بیش از ۸۱ میلیون مورد ابتلا به کرونا در جهان به ثبت رسیده که از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۷۷۶ هزار نفر آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار