تولید بیش از ۲۵۵ هزار مگاوات انرژی برق در نیروگاه افق ماهشهر

مدیر نیروگاه افق ماهشهر گفت: ۲۵۵ هزار و ۷۳۵ مگاوات ساعت انرژی برق در آذرماه امسال در این نیروگاه تولید شده که نقش عمده‌ای در پایداری شبکه برق جنوب شرق خوزستان ایفا کرده است.

فضل الله خادمی مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انرژی برق نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم، ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه صنایع کشور ایفا می‌کند و ما نیز سعی کردیم تا با تولید مستمر این انرژی بتوانیم ضمن خدمت رسانی به مردم در جهت تقویت و تامین برق مورد نیاز این صنایع کوشا باشیم.

او سطح آمادگی این نیروگاه به منظور تولید انرژی برق را مطلوب دانست و افزود: باتوجه به کاهش مصرف این انرژی در نیمه دوم امسال بر اساس نیاز شبکه و طبق برنامه ریزی‌های مرکز دیسپاچینگ سطح تولید خود را کنترل کردیم، این در حالی است که میزان تولید انرژی برق این نیروگاه در آذرماه پارسال ۱۳۴ هزار و ۶۴۶ مگاوات ساعت ثبت شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده است و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.