سرپرست فرمانداری سپیدان:

پیست‌های اسکی سپیدان تعطیل شد

سرپرست فرمانداری سپیدان گفت: بنا به ضرورت و برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کرونا، تمامی پیست های اسکی این منطقه از هشتم دی ماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن همتی در چهل وهشتمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان با اشاره به حضور مسافران و تور‌های گردشگری در پنجم دی ماه، گفت: حضور این مسافران و گردشگران و عدم رعایت اصول بهداشتی از سوی آن‌ها موجب نارضایتی شهروندان شهرستان شد.

او با بیان اینکه حفظ سلامت و رفع دغدغه مردم شهرستان اولویت اصلی همه مسئولان است، تصریح کرد: از پنجم دی ماه تا اطلاع ثانویه ورود هرگونه تور‌های گردشگری به شهرستان ممنوع خواهد بود و از ورود پلاک‌های خودرو‌های غیر بومی به شهرستان توسط مأموران نیروی انتظامی جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سپیدان همچنین از تعطیلی تمامی پیست‌های اسکی شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: روز‌های پنجشنبه و جمعه ورودی شهر اردکان با همکاری نیرو‌های بسیج، نیروی انتظامی و پویش‌های مردمی کنترل خواهد شد.

او همچنین با بیان اینکه فعالیت هتل‌های شهرستان بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و با رعایت حداقل پذیرش با نظارت شبکه بهداشت امکان پذیر است، اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان نیز ورود هرگونه خودرو‌های آفرود به شهرستان سپیدان از تاریخ فوق ممنوع بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار