اهدای ۱۳۰ گوشی تلفن هوشمند به دانش آموزان نیازمند کبودراهنگ

مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ گفت: با کمک فرهنگیان خیر شهرستان ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند شهرستان خریداری و توزیع کرده ایم.

رستمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: دانش آموزانی در شهرستان هستند که بخاطر ضعیف بودن اقتصاد خانواده نتوانستند برای فرزندان دانش آموز خود گوشی یا تبلت هوشمند تهیه کنند و با کمک فرهنگیان خیر شهرستان برای ۱۳۰ نفر از آن‌ها گوشی تلفن هوشمند خریداری کردیم و تحویل این دانش آموزان و خانواده هایشان دادیم.

او با اشاره به ضعیف بودن زیرساخت اینترنت را از دیگر مشکلات سد آموزش مجازی دانش آموزان این شهرستان دانست و افزود: با کمک اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) و اوقاف و امور خیریه شهرستان قرار است تعدادی گوشی هوشمند دیگر خریداری و به دانش آموزان نیازمند شهرستان داده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی برخی معلمین در روستا‌ها برای رفع اشکال دانش آموزان حضور پیدا می‌کنند.

رستمی اظهار داشت: راه اندازی رشته‌هایی در مدارس کاردانش مانند بهیاری برای دانش آموزان بسیار مناسب است و  بعد از اخذ مدرکبرای آن‌ها  ایجاد اشتغال را به همراه دارد.

او با تاکید بر اینکه ۳ مدرسه تخریبی در شهرستان داریم که نیازمند تامین اعتبار هست تا نوسازی شود گفت: این تعطیلی مدارس فرصتی برای نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس هم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.