فرماندار هلیلان:

برگزاری امتحانات دی ماه منوط به تصمیم ستاد استانی کروناست

شهبازی گفت:برگزاری حضوری امتحانات دی ماه شهرستان منوط به تصمیم گیری ستاد ملی و استانی کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سعید شهبازی فرماندار هلیلان در نشست شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به شیوه امتحانات دانش آموزان در دی ماه امسال، اظهار داشت: برگزاری حضوری امتحانات نیمسال تحصیلی (دی ماه) دانش آموزان این شهرستان منوط به تصمیم گیری ستاد ملی و استانی کرونا است.

او در خصوص فضای آموزشی در هلیلان نیز ابراز امیدواری کرد: مدارس کانکسی تا پایان سال در این شهرستان برچیده خواهد شد و ساخت چندین مدرسه نیز در این شهرستان در حال انجام است.

شهبازی در ادامه از تاسیس مدرسه فنی و حرفه‌ای در شهر کهره هلیلان با اعتباری بسیار خوب و چشمگیر خبر داد و افزود: برای این مدارس اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

فرماندار هلیلان ضمن تسلیت به مناسبت پیش رو بودن نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: عزتی که ما ایرانیان امروز در جان داریم مرهون فداکاری شهیدی شجاع و با تدبیر به نام سردار سلیمانی است.

شهبازی اضافه کرد: بطور قطع شهادت سردار عزیز سلیمانی از یک سو موجب اتحاد و وحدت مسلمانان جهان و ازسوی دیگر منفور شدن استکبار جهانی را در پی داشته است.

او ادامه داد : رسالت این شهید بزرگوار آسایش مردم، حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت بود که در این مسیر تا پای جان ایستاد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.