تیم ملی فوتسال؛

اردوی یک هفته‌ای شاگردان ناظم الشریعه پیش از شروع جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، اوایل بهمن ماه اردوی یک هفته‌ای را در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال آینده باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند و به همین خاطر کمیته فوتسال این روز‌ها در تلاش است تا با فراهم کردن بازی‌های دوستانه و تدارکاتی، ملی پوشان کشورمان را با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا کند. از همین رو کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم دارد بلافاصله بعد از پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، اردوی یک هفته‌ای را در تهران برگزار کند.


بیشتر بخوانید


آن طور که گفته می‌شود این اردو به احتمال بسیار زیاد از ۷ تا ۱۴ بهمن ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد. همچنین در خلال تمرینات، ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است در تورنمنت ۴ جانبه‌ای که به میزبانی کشورمان و با حضور ۲ تیم اروپایی و یک تیم آفریقایی برگزار می‌شود، شرکت کنند. هنوز کمیته فوتسال نام هیچ کشوری را به عنوان حریف تدارکاتی اعلام نکرده است و فقط گفته می‌شود که یکی از این تیم‌ها از شرق اروپا خواهد بود.

در هر صورت تیم ملی فوتسال کشورمان به احتمال بسیار زیاد اواسط بهمن ماه و همزمان با ایام فیفا دی چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف جهان برگزار می‌کند و آن طور که شنیده می‌شود، این ۳ کشور اروپایی و آفریقایی قرار است اوایل بهمن وارد ایران شده تا خود را برای دیدار دوستانه برابر تیم ملی کشورمان آماده کنند.

همچنین گفته می‌شود که این رقابت‌ها به احتمال بسیار زیاد در شیراز و همزمان با افتتاح سالن تازه تاسیس صدرای این شهر برگزار خواهد شد. ملی پوشان کشورمان همچنین قرار است اواسط اسفند ماه هم ۲ بازی دوستانه با تیم ملی کویت میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار کنند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا که از ۳ تا ۱۴ فررودین ماه به میزبانی کویت در سالن شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود، آماده می‌کند. همچنین ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ که شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار