از سر گیری آزمون‌های دریافت گواهینامه رانندگی در همدان

رئیس پلیس راهور استان همدان از آغاز آزمون کتبی و شفاهی برای دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری, رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت:با توجه به قرار گرفتن شهرستان همدان در وضعیت زرد کرونایی و صدور مجوز از سوی ستاد استانی کرونا آزمون کتبی و شفاهی برای دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی در همدان آغاز شد.

او افزود: پیشتر و به دنبال شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان‌های استان همدان در وضعیت های قرمز و سپس نارنجی، برگزاری آزمون‌ها طبق مصوبه ستاد کرونا لغو شده بود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار متقاضی دریافت گواهینامه این استان در صف انتظار برای شرکت در آزمون هستند که هم اینک با توجه به زرد شدن وضعیت کرونا در همدان این آزمون‌ها از این پس برگزاری می شود.

فکری بیان کرد: با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی این آزمون در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر و در پنج شهرستان دارای وضعیت زرد کرونایی، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

پنج شهرستان همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و فامنین هم اکنون در وضعیت زرد و شهرستان‌های ملایر، اسدآباد، کبودراهنگ، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

۴۲ آموزشگاه با حدود ۷۰۰ نیرو در این استان فعال است که شیوع کرونا کسب درآمد این آموزشگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده بود و هم اینک فعالیت این آموزشگاه‌ها نیز از سر گرفته شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.