معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهید سلیمانی پرچم‌دار بصیرت است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی پرچم‌دار بصیرت است، گفت: باید با الگوگیری از وی، حوادث گذشته تا امروز را تحلیل و به جوانان انتقال دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار سرتیپ یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم ۹ دی استان سمنان که با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و به میزبانی مجتمع فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد ضمن اشاره به تقارن ایام فاطمیه با سالروز شهادت سردار سلیمانی، شهادت ۲۵۰ شهید استان سمنان در عملیات کربلای چهار و پنج، ۹ دی و اربعین شهید فخری زاده، تاکید کرد: ۹ دی را می‌توان یکی از نشانه‌های فضیلت‌های ملت ایران دانست.

او با بیان اینکه ملت ایران مجموعه‌ای از فضیلت‌ها را دارد و این فضائل است که ملت ما را به مرتبه و موقعیتی رسانده که ظرفیت و قابلیت دریافت نصرت الهی را داشته باشد، افزود: یکی از روزهایی که نصرت الهی ملت ما را یاری کرد و از بزرگترین و پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه‌ها عبور داد ۹ دی بود و از همین رو است که بر آن، نام یوم الله قرار داده است.

معاون سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه وقوع چنین رویدادی در تحلیل و صحبت‌های تحلیل گران وقوع چنین حماسه مردمی جایی نداشت اما به یکباره اقتدار ملت را نمایان کرد، ابراز داشت: پس از فتنه ۸۸ و ایجاد تردیدها و سوالات و ابهامات و بازیگری بازیگران دنیا گرا و قدرت گرا در پیاده سازی سناریوی آمریکایی صهیونیستی روند حوادث به گونه‌ای بود که رسانه‌های غربی با صراحت اعلام کردند که جمهوری اسلامی به پایان سال ۸۸ هم نمی‌رسد.

او افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی که در ذهن و فکر دشمنان ما و طراحان فتنه و مجریان آن در درون کشور، چنین محاسبه‌هایی صورت گرفته بود و بر همین اساس هم پل‌های پشت سر خود را خراب کردند، در خطبه‌های تاریخی نماز جمعه خود فرمودند که «این احمق‌ها فکر می‌کنند ایران هم گرجستان است» و همین عبارت کوتاه کفایت می‌کرد تا اهل بصیرت و معنی، در همان روزهای نخست، متوجه شوند که یک سو تفاهم نیست بلکه یک نقشه و توطئه در میان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: فتنه ۸۸ توطئه آمریکایی و صهیونیستی است لذا دشمنان می‌خواستند در بستر انتخابات مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما هشت ماه گذشت و محاسبه غلط و اشتباه دشمنان ما و طراحان کودتای مخملی در ایران، آشکار شد.

سردار جوانی با بیان اینکه ۹ دی سبب شد تا مردم هوشمند و بصیر و همچنین دشمن شناس، با یک بیانیه چند خطی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سراسر کشور ده‌ها میلیون نفر به صحنه بیایند، گفت: ملت ما با این حضور توطئه‌ای را خنثی کردند که راهی برای خنثی کردن آن جز خلق چنین حماسه‌ای نبود.

او با بیان اینکه یکی از پرچم داران بصیرت شهید سلیمانی است، تاکید کرد: این شهید پیوندی ناگسستنی با معمار انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت و یک دوره ۴۰ ساله مجاهدت کرد آن هم مجاهدتی مبتنی بر بصیرت؛ لذا یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بصیرت در شناخت جبهه حق و باطل بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه ولایت و بصیرت فرصت خوبی برای شناساندن جنس بصیرت شهید سلیمانی به جوانان است، گفت: اگر امروز ملت ما عزیز و شریف است و عزت دارد و در مسیر قله‌های افتخار حرکت می‌کند، در پرتو همین مجاهدت‌ها است.

سردار جوانی با بیان اینکه دهه بصیرت و ولایت فرصتی است تا حوادث تاریخی را تجزیه و تحلیل کرد تا بتوانیم از آن برای فهم مسائل امروز بهره ببریم، گفت: امروز عده‌ای آگاهانه و غیر آگاهانه به نام دفاع از اسلام علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضع می‌گیرند و در جامعه سوال ایجاد می‌کنند، شهید سلیمانی در یکی از یادواره‌های شهدا خطاب به مردم می‌گوید امروز تنها راه دفاع از اسلام دفاع از ولی فقیه است و این نشان دهنده اوج بصیرت و ولایتمداری ایشان است.

او با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا رابطه بین ولایت فقیه و مردم را بر هم بزنند و پیچیده‌ترین تلاش و سناریو در این باره فتنه ۸۸ بود که بر روی آن ۲۰ سال کوشید، گفت: ملت ما باید برای رسیدن به قله بصیرت تلاش کنند و بدانند که دشمنان یک راه را تمرکز کرده و آن فاصله بین امت و ولایت است و این دهه بصیرت و ولایت نه صرفاً برای تجلیل بلکه برای تحلیلی، بازگویی، بازخوانی، تبیین و توجه به این موضع دشمنان و حوادث است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: ولایت فقیه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.