تابع: شیوه نامه‌های بهداشتی در اردو‌های تیم‌های پارالمپیکی رعایت می‌شود

دبیر مجمع پارالمپیک کشورمان در خصوص شرایط اردو‌های ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تابع دبیر مجمع پارالمپیک درخصوص وضعیت کنونی رشته های پارالمپیکی اظهار داشت: در جلسات ستاد بازی‌های پارالمپیک به حفظ سلامت ورزشکاران و برگزاری اردو‌ها در شرایط آب و هوایی مشابه توکیو تاکید شد.  رئیس و اعضای ستاد بازی‌های پارالمپیک بر برگزاری اردو‌ها در شرایط قرنطینه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید دارند. خوشبختانه اردو‌های جزیره کیش در شرایط خوبی برگذار شد. از ورزشکاران، اعضای کادر فنی و همراهان برای  ورود به اردو تست پی سی ار  گرفته شد.

دبیر مجمع پارالمپیک اظهار داشت: در جلسه هئیت اجرایی در خصوص بومی سازی تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران بحث و تبادل نظر شد. به عنوان مثال میز‌های پرس وزنه برداری در ایران تولید شد. این میزها یک نمونه بومی سازی وسایل است که پس از ماه‌ها بررسی به نتیجه رسید و وارد فاز تولید انبوه شد. در جلسه هیئت اجرایی در خصوص مشکلات داخلی و نهایی کردن چارت کمیته بحث و تبادل نظر شد.


بیشتر بخوانید


تابع در خصوص وضعیت اردو‌های تیم ملی بسکتبال عنوان کرد:یکی از مصوبات ستاد بازی‌های پاراالمپک ۲۰۲۰ افزایش تعداد روز‌های اردو بود. با توجه به اولویت‌ها تقریبا ۵ روز به روز‌های اردو اضافه شد. رشته بسکتبال با ویلچر اولویت چهارم کمیته است. این رشته ورزشی طلای آسیا را دارد لذا با توجه به مصوبات ستاد، پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شد تا بتوانیم سالن مناسبی برای برگزاری اردو‌های بسکتبال اختصاص دهیم.

دبیر مجمع پارالمپیک در پایان در خصوص سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی باعث افتخار تمام ایرانی‌ها است. او  سوابق ورزشی زیادی داشته و به نوعی از شهدای ورزشکار ما محسوب می شود. امنیت کشورمان را مدیون زحمات سردار سلیمانی و همراهان او هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار