صادرات پلاستیک‌های تجزیه پذیر تولید شده در ملایر

تولید کننده پلاستیک های تجزیه پذیر در ملایر محصولاتش را در کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان مرادی، از مدیران شرکت‌های دانش بنیانی است که در ملایر با ثبت اختراع و تولید پلاستیک‌های تجزیه پذیر و تولید شده از گیاهان توانسته است این محصول را به کشور‌های حوزه خلیج فارس و خاورمیانه صادر بازار کند.

او در گفت گو با خبرنگار ما با بیان اینکه پلاستیک‌های تولید این شرکت بر پایه محصولات گیاهی است افزود: ما با تحقیقاتی که داشته ایم توانسته ایم علاوه بر پلاستیک‌های تجزیه پذیر، وسایل پروتز توان بخشی و تجهیزات کمک آموزشی را هم تولید کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان پلاستیک‌های تجزیه پذیر با اشاره به اینکه سرمایه اولیه این شرکت ۳ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: این شرکت دارای ۵ نفر عضو هیئت مدیره است که با تحقیقات و توان و دانش علمی خود برای ۱۰۰ نفر در کارخانه‌ها و چاپخانه‌های شهرستان اشتغال ایجاد کرده اند.

مرادی ادامه داد: ما دانش خود و روش‌های تولید و تغییر در ساختار کار را به کارخانه ها و کارگاه‌ها و چاپخانه‌ها آموزش داده ایم تا آن‌ها بتوانند محصولات مورد نیاز ما را تهیه و وارد بازار‌های داخلی و خارجی کنند.

او اظهار داشت: محصولات پروتز توان بخشی ما هم به کمک مجمع خیرین سلامت با قیمت بسیار کمتر از محصولات خارجی خریداری و برای درمان بیماران به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.