مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: چهار میلیارد تومان تسهیلات کرونا به ۷۴۰ نفر از افراد دارای واحد‌های گردشگری در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل  در جلسه کمیته اقتصادی ستاد کرونا که با محوریت بخش خدمات و گردشگری برگزارشد، افزود: گردشگری یکی از مهمترین محورهای توسعه اقتصادی بوده و استان اردبیل به لحاظ قابلیت ها ، توانمندی ها، آثار تاریخی و آبگرم های درمانی و اقلیمی و آب و هوای ازجایگاه خاص و ارزشمندی در این خصوص برخورد دار است.

او بیان کرد: این استان با جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی، بومی و غیربومی شاهد سرمایه‌گذاری‌های کلان بوده و هست .

وطن دوست اظهار کرد: اما کرونا در استان اردبیل نیز تمامی کسب و کارهای آسیب دیده ها و خدمات به ویژه حوزه گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است .

او گفت: دولت در این خصوص با پرداخت تسهیلات ویژه به واحدهای تولیدی خدماتی و گردشگری در قالب دستورالعمل های ستاد ملی کرونا ،از این بخش نیز حمایت می کند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: به این منظور جلوگیری از صدمه و خسارت بیشتر به صنعت گردشگری استان از جمله اهداف ستاد ملی و استانی کرونا بوده و رونق آن می تواند سهم قابل توجهی در افزایش درآمدهای ارزی و کارآفرینی داشته باشد.

او خواستار همکاری کامل دستگاه ها و بانکهای عامل برای تسریع در اجرای مصوبات کمیته و حمایت از واحد ها شد .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.