سرپرست کمیته امداد کشور:

توانمندسازی مددجویان وظیفه مهم کمیته امداد است

سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: حمایت از بیماران سخت علاج و سالمندان وظیفه دائمی این نهاد است، اما در سایر بخش‌ها، موظف به توانمندسازی خانواده‌ها هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید مرتضی بختیاری سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور امروز در نشست با کارکنان کمیته امداد شهرستان عسلویه بیان کرد: حمایت از خانواده‌های دارای بیماری سخت علاج و سالمندان وظیفه دائمی این نهاد است، اما در سایر بخش‌ها، موظف به توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت تکریم این خانواده‌ها هستیم.

او افزود: معتقدم که از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده‌ایم که البته این موضوع، به معنای حمایت نکردن از برخی از اعضای  خانواده مددجویان نیست.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور عنوان کرد: اگر فرهنگ خیر و احسان در جامعه‌ای نهادینه شود، آن کشور در مسیر توسعه قرار می‌گیرد که کمیته امداد پرچم دار توسعه خیر و احسان در جامعه است.

بختیاری ادامه داد: انگیزه خدمت به محرومان به عنوان سند افتخار نهاد مقدس کمیته امداد است که به لحاظ خدمت قابل قیاس با سایر بخش‌ها نیست.


بیشتر بخوانید


او گفت: با حضور مددکاران در خانواده‌های زیر پوشش این نهاد، زمینه آشنایی مستقیم با مشکلات این خانواده‌ها فراهم و با مشارکت خیرین زمینه حل مشکلات آن‌ها در حد توان برداشته می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور همچنین با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت او، شهید سلیمانی را  سردار دل‌های مردم ایران و آزادگان جهان عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.