ویژه‌برنامه‌های شبکه جام جم برای اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

شبکه جهانی جام جم در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مجموعه‌ای از برنامه‌ها را برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه جهانی جام جم در اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، مجموعه‌ای از برنامه‌های مناسبتی را تدارک دیده که معرف رسالت و شخصیت معنوی و مردانه آن شهداست.

اولین قدم در پاسداشت خون شهدا، حفظ و گسترش شخصیت و معارف شهداست و در همین خصوص جام جم در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش تلاش دارد با ویژه برنامه‌های گوناگون همراه و همدل با پیروان آن مردان سخت کوش و پایبند به ارزش‌های انسانی باشد.

تولیدات مختلفی برای این مناسبت تدارک دیده شده است؛ از جمله مستند «مثل کوه مثل باران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید قنبری و تدوین حسن بابایی. این مستند به ارتباط صمیمی شهید سلیمانی با دوستان و بستگان در زادگاهشان به نام قنات ملک می‌پردازد.

مستند «مثل کوه مثل باران» مجموعه‌ای از تصاویر دیده نشده‌ است که از ۲۰ سال پیش تا کنون تهیه شده است.

این مستند، جمعه ۱۲ دی ماه ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه به وقت تهران برابر با ۱۹:۱۰ دقیقه به وقت اروپای مرکزی، شنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت ۲۴:۰۰ به وقت سیدنی و یکشنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۰۱:۱۵ دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه به وقت سیدنی از جام جم پخش می‌شود.

مجموعه مستند گزارشی «قاسم همیشه با ماست» هم شامل درد دل‌های مردمی است که از گوشه گوشه کشور بر مزار شهید سلیمانی حاضر می‌شوند. در کنار این مصاحبه‌ها آثاری از هنرمندان رشته‌های مختلف که مرتبط با این شهید است، دیده می‌شود.

مستند «شهادت سرخ» به کارگردانی سید حمید میر حسینی هم نگاهی دارد به تشییع جنازه با شکوه شهید سلیمانی در شهر کرمان.

در کنار پخش آثار یاد شده برنامه‌های پر مخاطب شبکه جهانی جام جم مثل «جمع ایرانی»، «روز خوش»، «خانه مهر» و «در ایران» از دوستان و نزدیکان شهید سلیمانی برای صحبت در برنامه زنده و پخش پلی بک‌های مرتبط با موضوع این شهید دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.