برنامه بازی های ستارگان فارس در دور دوم لیگ برتر والیبال بانوان

نماینده فارس از ۲۰ دی ماه برای کسب عنوان پنجم تا هشتم به مصاف حریفان می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برنامه دور نهایی لیک برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور جام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اعلام شد که بر این اساس تیم ستارگان فارس برای کسب مقام پنجم تا هشتم باید با تیم های اکسون ، خجسته اسلامشهر و سروقامتان بابل بازی کند.

مرحله نهایی این رقابت ها از ۲۰ دی ماه به میزبانی تهران برگزار می شود که ستارگان فارس در مسابقه نخست ، سه شنبه ۲۰ دی ماه با اکسون تهران ، پنج شنبه ۲۲ دی ماه با خجسته اسلامشهر و شنبه ۲۴ دی با سروقامتان بابل مصاف خواهد کرد.

نماینده فارس در مرحله مقدماتی گروه دوم با تیم های پیکان تهران ، ذوب آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر همگروه بود که در پایان بازی های رفت و برگشت با متحمل شدن ۶ شکست و بدون امتیاز و قرار گرفتن در انتهای جدول ، عملکرد نامناسب را از خود برجای گذاشت.

ستارگان فارس که از نداشتن اسپانسر و نبود بازیکنان ملی پوش خود در این فصل رنج می‌ برد با ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه گام به لیگ برتر والیبال بانوان گذاشت تا دختران فارسی با کسب تجربه این مسابقات ، در فصل آینده عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.