فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) شیراز:

دهه بصیرت و ولایت ۱۰ زندانی آزاد می‌شوند

سرهنگ پاسدار عباس بنایی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از مهمترین فعالیت‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اعلام کرد و گفت: آزادی ۱۰ زندانی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنایی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط این ناحیه از سپاه در شمالغرب شیراز اجرا می‌شود، گفت: برنامه‌های این دهه از روز نهم دی و با رژه موتورسواران آغاز شده و با برنامه‌های مجازی تداوم یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) افزود: نشست‌های روشنگری در قالب فضای مجازی، وبینار و لایو اینستاگرام با دعوت از استادان مختلف از برنامه‌های دیگر ایام دهه بصیرت است.

بنائی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و سبد‌های معیشتی، شعارنویسی بر روی خودرو‌ها توسط بسیجیان، برگزاری بسیجیان مختلف هم از وصیت نامه شهید سلیمانی و هم زندگینامه و شخصیت وی از دیگر برنامه‌های این ناحیه است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز، مسابقات مختلف با موضوعات مختلف از جمله نقش حاج قاسم در انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تامین امنیت در منطقه، بر بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های است که سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز برای تبیین شخصیت و مکتب "حاج قاسم" برای نسل نوجوان و جوان در نظر گرفته است.

ذبح گوسفند در قالب تهیه و توزیع سبد معیشتی از دیگر اقدامات دهه بصیرت در غرب شیراز است که سرهنگ بنایی با اشاره به آن، افزود: پیاده‌روی با یاد "حاج قاسم" در فضای باز در قالب برنامه‌های ورزشی، نصب بنر و فضاسازی در شمال غرب شیراز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه بصیرت است.

او با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، از عمده فعالیت‌هایی است که در دهه بصیرت و با یاد شهید سلیمانی انجام می‌شود، گفت: برای این ناحیه از سپاه پیگیری آزادی ۳ زندانی در نظر گرفته شده بود، اما با همکاری خوب خیران، زمینه برای آزادی ۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد، فراهم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز تأکید کرد: در این مورد، بسیج جامعه زنان ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز فعالیت عمده‌ای داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۳ ۱۲ دی ۱۳۹۹
اینو بسپارین به محسن چاووشی