اجرای برنامه‌های متنوع توسط کانون فرهنگی وهنری سردار مقاومت

مسئول کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند از برگزاری برنامه‌های متعدد در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

نوروزی مسئول کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: مقارن با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری توسط این کانون در بیرجند اجرا می‌شود.

او افزود : از مهم‌ترین برنامه‌ها اجرای نشست‌های سلسله بصیرتی، برگزاری ایستگاه فرهنگی ماشین نویسی، اکران کلیپ‌های سردار، اجرای سرود، و تواشیح و همچنین شب شعر مقاومت خواهد بود.

نوروزی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در فضای حقیقی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی بین نیازمندان، مسابقه دل نوشته و نقاشی، پویش ختم چهل سوره کوثر، پویش ختم ۴۰قرآن کریم و ۴۰۰هزار صلوات، از جمله این برنامه‌ها است.


بیشتر بخوانید


مسئول کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند از برگزاری ایستگاه کتاب خبر داد و عنوان کرد: مسابقه بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت وصیت نامه حاج قاسم نیز اجرا می‌شود.

نوروزی بیان کرد : علت آن که شهید سلیمانی سردار دل‌ها شد این بود که ایشان تبلور ارزش‌های فرهنگی ایران و ایرانی بودند.

توزیع نان به نذر حاج قاسم

مسئول کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند گفت:به یاد شهید سلیمانی ۲۰۰۰عدد نان پخت و دربین نیازمندان و خانواده‌های جامع هدف توزیع خواهد شد.

اوافزود:همان گونه که سردار دل‌ها حامی مظلومان و محرومان بوده است ما نیز باید پیرو راه ایشان باشیم.

نوروزی گفت:همچنین پویش اهدای خون نیز به یاد سردار و برای تامین خون مورد نیاز بیماران انجام خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی وهنری سردار مقاومت در بیرجند با تاکید بر اینکه امیدواریم راه سردار پابرجا باقی بماند که خواهد ماند، افزود: این شخصیت به گونه‌ای بود که هم در زندگی و هم در شهادت وی باعث خیرات و برکات بسیار زیادی برای کشور شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.